1 Nisan 2014 Salı

deniz temasi baslar....

Herkese merhaba, uzun zamandir yazamiyorum ama herkesi takipteyim.aslinda hic bos durmuyorum desem yalsn olmaz.atolyede isler son hiz devam ederken evde de firsat buldukca birseyler yapmaya calisiyorum.orgu bir yastik ordum ama henuz kilifini dikemedim.carpi isine her zamanki gibi devam ama biten isler olsa da sonuclar tam degil...bu ara havalarin da isinmasiyla bir deniz sevdasi sardi beni..canakkaleyi ozledim sanirim..neyse ankara da yasasam da deniz temasini evin her yerine uygulamak istiyorum.ilki bu aksam :)
      
Cok keyifli ve iki gunluk bir calisma oldu.bugun en son atolyeye goturdum ve halatlatini taktim.yapmak isteyenler icin kisaca asamalarini anlatmak istiyorum.oncelikle kutuyu frenc blue maviye boyafim (ece aymer boyalari) uzerine yogun mum surdum ve zimparaladim.krem cekmecenin altini camel uzerine mum ve butter.ikinci cekmece camel uzerine patina ve beyaz karisimi ,ucuncu cekmece patina beyaz karisimi uzerine mum ve siyah..sonra zimparaladim.kirmizi cekmeceyi once beyaz boyadim uzerine burnt
umber yagliboya ile ahsap dokusu verdim.onun uzerine de mum surup 1 kat cadmium red surup zimparaladim.uzerindeki resmler stencil.
Cdkmeceli kutunun onunde duran tabakta bu islerin arasina sikistirilmis bir pecete transferi...
Telefondan ne zormus blog yazmak.herkese sevgiler bir dahaki yazimda da deniz temasina devam:) simdilik hoscakalin......

4 yorum:

Unknown dedi ki...

Çok güzeller ellerinize sağlık. Sevgiler...

tarchinbyseden dedi ki...

Sevilllll cok ama cok guzel oldu bunlarrr ellerine saglik. Adim adim hem tasarimini yaparken hem de gercege donustururken izledigim icin daha bir keyif aldim... super

yasemin-bebegimlehayat dedi ki...

çok emek vermişsin ve çok da güzel olmuş:) her sene bu aylarda bende de bir deniz teması ve mavi aşkı depreşiyor. ankarada yer gök gri olunca sembolik de olsa deniz kokan objeler arıyor gözüm:)

Mycolourfullife dedi ki...

Esracıgım teşekkürler...sedenim birlikte daha çok seyler yapacağız inşallah..teşekkürler Yasemin bu ara çok depresti deniz aşkım.denizimiz olmasa da deniz teması çalışmak çok iyi geldi.sevgiler.....