22 Ocak 2014 Çarşamba

Vintage roses

Kaneviçe yapan bilir ne kadar emek verildiğini..bir o kadar da keyifli olduğunu:) büyük  olanı ilk önce işledim diğeri de bugün bitti.işlemesi bitmişti ama işin birde çerçeveleme kısmı var. O konuda çok başarılı değildim. Sağolsun dolunay hocamız ki bu konunun uzmanı imdadıma  yetişti. Ve artık çerçeverimide kendim kaplıyorum. Biraz uğraştıcı ve detaylı oluyor ama oda ayrı bir keyif. Bitirince sonuç mükemmele yakın oluyor.... Velhasıl herşeyi bilenden öğrenmek gerekiyor.. Bir çoğunuzun bildiği gibi hocamız Ece Aymer craft housede kaneviçe çerçeve ve kutu kaplama dersleri veriyor. Artık aynı zamanda ahşap hocamız. Hayatıma çok iyi şeyler getirdi. Ahşap ve kaneviçeye başlamamda aynı zamanda Ece Aymer gibi bütün Türkiye'nin tanıdığı bir insanla çalışmama vesile olduğu için ona minnettarım... İşte benim bu aralar böyle geçiyor hayatım. Atölye ve ev arasında.... Umarım sizinde sevdiğiniz bir hobiniz vardır.. Bu arada 3. Çiçek yolda az kaldı bitsin hemen yayınlayacağım bir heyecanla... Polyester boyamak biraz zor ama yakıştı bence siz ne dersiniz?




5 yorum:

Nilgün Torunoğlu dedi ki...

Çok güzeller ellerine sağlık!
Çerçevelere de ayrıca bayıldım. İyi günlerde kullanmanı dilerim!

tarchinbyseden dedi ki...

nefis olmuş Sevilim bayıldım

minikmini dedi ki...

ayyy,ben çok severim etamin işlemeyi,panolara,seccadelere vs.
yaptıklarınız çok güzel olmuş,çerçeveleri de harika,ellerinize sağlık

sevgiler

Sry dedi ki...

Çok güzel olmuş,ellerinize sağlık...

Unknown dedi ki...

harikalar,bayıldım ellerinize sağlık...