4 Haziran 2012 Pazartesi

karma.....







9 yorum:

Unknown dedi ki...

Sevilciğim,
hoş geldin aramıza.ben senin çok başarılı olacağını biliyorum.Zarif ,düşünceli ,akıllı genç bir hanım olarak elini attığın her işi becerirsin.Üretken genç bir kardeşim olarak sana tekrar hoşgeldin diyorum.
Kocaman sevgilerimi gönderiyorum

twinpeakprimitives dedi ki...

Dikiş işinden hiç anlamam o nedenle ahkam kesmek bana düşmez. Diktikleriniz çok güzel ama çarpılara bayıldım. Ne güzel rengarenk işler yapmışsınız. Ben de sizi merakla izleyeceğim bundan böyle!!!

Mycolourfullife dedi ki...

Aslında dikişe bende yeni başladım.bir makina alıp dergilerden kalıp çıkarıp dikmeye başladım ama cok keyifli umarım ilerleteceğim. Bende carpi isi yapmayı cok seviyorum.guzel yazınız için teşekkürler.sevgiler....

Sevdiye dedi ki...

Kirazlı kız da, kırmızı başlıklı kız da pek güzeller...:)

Mycolourfullife dedi ki...

Teşekkür ederim.sizinkilerde harika bana ilham veren blogerlardan birisiniz.islerinizde yazılarınızda cok keyifli uzun zamandır takipçinizim sevgiler.......

Ahu dedi ki...

işlemeler pek hoş, ellerinize sağlık, benden de farklı kırmızı başlıklı kız işlemeleri gelecek inşallah yakında :)

Mycolourfullife dedi ki...

Sizin yaptıklarınızı buyuk bir hevesle izliyorum.eminim cok güzeldir.ben bu ara sıcaklardan hiçbirşeyi yapamıyorum.o kadar bekleyen isim var ki ....umarım en kısa zamanda bitirir yayınlarsınız merakla bekliyorum sevgiler......

elmalı kurabiye dedi ki...

Güzel kareler paylaşmışsın..kanaviçe,dikiş...bir çok ortak noktamız var,iyi anlaşacağız galiba..sevgilerimle..

Güler dedi ki...

Merhabalar,

Çarpı işleriniz çok güzel,ellerinize sağlık.Şablonları hangi dergiden acaba bana mail atar mısınız?Görüşmek üzere sevgilerimle.....