15 Haziran 2012 Cuma

dikiş krizim tuttu......


Merhaba,
Bu aralar dikişe sardım.Masa örtüsü elbezi derken ilk eteğimi diktim.Burda dergilerinden kalıbını çıkartarak.Fakat ilk başladığımda herşeyi hemen dikerim gibi gelmişti ama tahmin edersinizki öyle olmuyor.Sevgili aylinciğimin yardımıyla kendisine bir kalem etek diktim sonunda.Ama henüz resimleyemedim.Burda dergisinden eteğin orijinal hali bizimkisi lacivert oldu.....



ikinci işimse alman dergisinden bir gömlek.Öncelikle kendime diye karar vermiştim.38 Beden kalıbını çıkardım ve bir baktım ki bana çok büyük olacak.Ne yapmalı diye düşünürken Dilek geldi aklıma canım arkadaşım.Hemen gittim provaya ayarladık dikilmeyi bekliyor.Ama ben dayanamadım ve sizinle paylaşıyorum umarım beğenirsiniz.(alttaki resimde gömleğin orijinal hali.Umarım öyle olacak)


Bu ara o kadar kumaş aldım ki hepsi dikilmeyi bekliyor.hangi kumaştan ne yapacağıma bile karar vermedim.Ama kesinlikle çok zevkli rengarenk kumaşlarla çalışmak sizlerlede paylaşmak istiyorum belki fikir verirsiniz....













size en son çiçeklerimden küçük bir görsel şölen..
Hayatınızdan renkler eksik olmasın iyi hafta sonları sevgiyle kalın.








6 yorum:

Rainbow Gatherer dedi ki...

çok guzeller
banada beklerim=)

Mycolourfullife dedi ki...

Harika bir blog tebrikler.cok büyük bir keyifle takip edeceğimden emin olun..sevgiler.....

Adsız dedi ki...

Merhaba. İlk yazılarınızdan bile güzel bir blog oluşturacağınız belli oluyor. Kumaşlardan neler çıkacak, gerçekten merak ettim. Hele çarpı işlerinize bayıldım. Çok çok iyiler. Peki, bu sizin ilk çarpı işiniz mi, önceden deneyiminiz var mı? Soruyorum, çünkü bazen ben de sizin yaptığınız tarzda çarpı işine hevesleniyorum ama aylarca sürer, başa çıkamam diye korkuyorum.
Bu arada ben de sizin gibi yeni bir blogçuyum. 6 ay önce dikişe başladım ve hemen bir blog açtım. Bir nevi dikiş günlüğü tutuyorum sayılır. Beklerim, www.sedosfer.blogspot.com

Mycolourfullife dedi ki...

Bloğunuzu ziyaret ettim.cok beğendim.yorumuma oradan bakabilirsiniz sevgiler......

dikisdersi dedi ki...

merakla beklyorum bluzunuzu ve lacivert eteginizi kolay gelsin ...

Mycolourfullife dedi ki...

Etek bir arkadasım için dikildi.ama henüz resimleyemedik en kısa zamanda.sevgiler.....