3 Haziran 2013 Pazartesi

Kumaşa peçete transferi



10 yorum:

Unknown dedi ki...

Çok hoş olmuş, ben de denemek istiyordum hep. Bildiğimiz peçete tutkalıyla mı yapıştırıyorsun, desenin kenarlarında leke kalmıyor mu?

Mii Stitch dedi ki...

That looks very pretty!

Mycolourfullife dedi ki...

Esracigim,kumas beyaz ve kanvas turu bir kumas olmasi gerekiyor.kanvas olmasada beyaz olmasi sart.peceteyi kesip kumasin uzerine yerlestiriyorsun firca yardimiyla mod podge isimli bir yapistiriciyla uzerineden kumasa yapistiriyorsun.kuruyunca bir kat daha yapistirici surup kurumaya birakiyorsun.bir gun sonrada tersinden buharsiz utu ile utuluyorsun.ben henuz yikamadim ama hocalarimin soyledigine gore makinada 30 derecede yikanabiliyor.disari tasan yapistiricida bu sayede cikiyor.cok keyifli bir calisma denemelesin.sormak istedigin birsey olursa buradayim.sevgiler......

Mycolourfullife dedi ki...

Thank you mii......

Kathy dedi ki...

Beautifully done - love it. Kathy

Mycolourfullife dedi ki...

Thank you kathy.....

Msd_cprz dedi ki...

ya bu çok güzel olmuş kullanışlı mı acaba..

Mycolourfullife dedi ki...

Bende ilk defa yaptim mesude hanim.ama hocalarim 30 derecede yikanabildigini soyledi.....sevgiler..

Bente dedi ki...

Love your creative blog. I`m your new follower.

MONSIEUR LE CHAT ET MOI dedi ki...

So nice ! Pleased to be your newest French follower
xoxo